Intrebari

A: Sistemul de rezervari

Cum rezerv un transfer prin website?

In formularul de “Rezervare online”, alegeti data si ora de preluare (cu minim 12h avans), selectati din lista “Locatia de preluare” respectiv “Locatia de destinatie”. In listele cu locatii puteti face scroll pentru a selecta locatia dorita. Dupa completarea celor 3 campuri, in cazul in care doriti un transfer doar dus, sau 6 campuri in cazul in care bifati si “Retur”, faceti click pe “Rezerva transfer” pentru a fi directionat in pagina unde veti putea alege masina disponibila.

 

In urmatorul pas, puteti alege tipul de masina pentru transferul dumneavoastra: “Berlina” sau, in cazul in care transportati un bagaj mai voluminos, “Break”.

Dupa alegerea masinii faceti click pe butonul “Rezerva Transfer” pentru a efectua rezervarea.

In cazul in care aveti nevoie de suplimente cum ar fi: scaun pentru copil sau transport de echipament ski, puteti selecta optiunea in pagina premergatoare platii, altfel, puteti apasa butonul “Continua” pentru a introduce datele dumneavoastra de facurare si de preluare.

 

In pagina de “finalizare comanda”, introduceti toate datele pentru a vi se putea emite factura si, in acelasi timp, pentru a vi se crea contul client. Avantajul contului client este ca la urmatoarele comenzi nu veti mai fi nevoit sa introduceti datele personale, ci va puteti autentifica prin utilizator/adresa de email si parola, iar comanda dumneavoastra va fi precompletata automat.

In caseta de “Mentiuni comanda” va rugam sa specificati toate detaliile despre locatia de preluare (adresa exacta, reprer punct intalnire)

 

Dupa completarea datelor, alegeti metoda de plata pentru a fi transferat la procesatorul platii. Odata plata efectuata veti fi redirectionat inapoi in site-ul nostru, unde vi se va afisa mesajul de finalizare comanda. In acelasi timp veti primi si pe adresa de email o copie a comenzii dumneavoastra, impreuna cu factura aferenta.

 

Ce informatii sunt necesare pentru rezervare?

– va rugam sa completati data si ora de preluare (rezervarea se va efectua cu minim 12h in avans)
– va rugam sa completati la locatia de preluare:

  • a) in cazul in care va preluam de la Aeroport completati la finalizare comanda in caseta informatii preluare /imbarcare: numarul de zbor si numele companiei aeriene. In Aeropport veti fi asteptat cu banner cu numele dumneavoastra la terminalul sosiride catre un reprezentant al societatii.
  • b) in cazul in care va preluam de la o adresa (zona) , alegeti din locatia de preluare zona(cartierul), iar in caseta “Mentiuni comanda”completati cu adresa exacta de preluare(strada nr, bloc nr sau  un punct de reper).
Nu gasesc adresa, ce fac?

in cazul in care nu gasiti o locatie, va rugam sa ne contactati pe email la adresa: booking@fly2airport.ro sau la numarul de telefon 0747.999440

Cum platesc pentru transfer?

la finalizare comanda va rugam sa optati pentru  modalitatea de plata online prin  procesatorul mobilpay(credit card sau bitcoin) sau paypal.

B: Dupa rezervare

Ce dimensiuni de bagaj puteti transporta?

Bagajele ce pot fi transportate sunt maxim 3 trolere cala avion conform dimensiuni TAROM (55X40X20 cm).

Pentru bagaje mai voluminoase, skiuri,biciclete sau 4 trolere de cala, va recomandam sa alegeti autoturismul de tip “break” din lista de rezervari.

Ma va astepta cineva la aeroport?

Da, la sosire veti fi asteptat de conducatorul auto al societatii Fly Business, la Terminalul Sosiri, in fata florariei avand afisat un banner inscriptionat cu numele dumneavoastra.

Ce se intampla daca nu gasesc soferul?

In cazul in care nu gasiti soferul la punctul de intalnire, va rugam sa ne contactati imediat la numarul de telefon 0747.999.440

Cat dureaza transferul?

Traseul, de la aeroport pana in orice locatie din Bucuresti, dureaza de la minim 20 min la maxim 60 minute in functie de trafic.